WB2020 banner.jpg

Witajcie!

Działania zapobiegawcze wprowadzone przez rząd są kontynuowane, podobnie jak kwarantanna ekipy Beemoov. Jednak w dalszym ciągu rozwijamy nasze gry i podejmujemy nowe, wyjątkowe środki w czasie tego okresu.

Postanowiliśmy uczcić naszych współczesnych bohaterów!

Przez trzy tygodnie będziecie mogły odbierać elementy trzech różnych strojów. Ale trzeba będzie sobie na nie zasłużyć ;)
Niestety nie możemy wyróżnić wszystkich zawodów zmobilizowanych w tym okresie, ale nasze myśli krążą wokół wszystkich. Dziękujemy wam <3

Współcześni bohaterowie

Wydarzenie trwające od 27 kwietnia do 17 maja 2020 roku na stronie Słodki Flirt Love Life, mające na celu uhonorowanie współczesnych bohaterów jakimi w czasie pandemii koronawirusa są lekarze, listonosze i rolnicy.

Medics

Aby zdobyć swój pierwszy strój, będziesz musiała logować się codziennie do gry, aby odebrać nowy przedmiot. Od poniedziałku 27 kwietnia do niedzieli 3 maja, nie przegap żadnego zalogowania, aby skompletować strój Medics.

Letter Girl

WB2020 List.png
Aby zdobyć drugi strój, będziesz musiała złapać latające na stronie listy!

Od poniedziałku 4 maja do niedzieli 10 maja, loguj się codziennie do gry i wypatruj nowego listu, który zawiera element ekskluzywnego stroju Letter Girl.

Notka: latające listy, tak jak latające babeczki, pojawiają się na stronie gry. Pojawią się przynajmniej raz dziennie na twoim koncie!

Harvest

Aby zdobyć ostatni strój, który pojawi się podczas ostatnich dni eventu, będziesz musiała wykazać się cierpliwością i bystrością. Każdego dnia szukaj owocu lub warzywa na stronach gry (oprócz forum), aby skompletować strój Harvest.

WB2020 Jabłko.pngWB2020 Kukurydza.pngWB2020 Pomidor.pngWB2020 Bakłażan.pngWB2020 Gruszka.pngWB2020 Brokuł.pngWB2020 Marchewka.png