W2019 banner.jpg

Powróciły dzwoneczki i wielkanocne pisanki!

Od 17 kwietnia od 11h00 do 24 kwietnia do 23h59, zbierz jak najwięcej pisanek i wymień je na ruchy na grze planszowej!

Czekoladowa gra planszowa

W2019Plansza.png

Wielkanocny króliczek wrócił wraz z nową grą planszową. Pod każdym z 36 pól kryje się niespodzianka, dialog, element ekskluzywnego stroju lub złote jajko…

Notka:
Za każdym razem, gdy obejdziesz planszę, twoja Su wróci na pole startowe. Poruszasz się jedynie po polach, które nie zostały jeszcze zaliczone.

Ruszaj na polowanie

Pierwszy etap - polowanie na pisanki
Pisanki są ukryte na różnych stronach gry (oprócz na forum).

Co godzinę na stronie pojawi się 1 nowa pisanka, do maksymalnie 12 pisanek jednocześnie. A żeby dobrze rozpocząć event już teraz możecie znaleźć 12 pisanek!

W2019Pisanka.png

Drugi etap - wymień swoje pisanki
Za każdym razem, gdy zgromadzisz 4 pisanki, będziesz mogła je wymienić na rzut kostką na stronie eventu. W2019Kostka.png
Notka:
Jeżeli nie uda ci się znaleźć wystarczająco dużo pisanek, będziesz mogła kupić dodatkowy rzut kostką za kilka PA.

Trzeci etap - odkryj swoje prezenty!
W zależności na które pole trafisz, będziesz mogła otrzymać ekskluzywny dialog, element jednego z trzech wielkanocnych strojów lub złotą pisankę!
W2019ZłotaPisanka.png
Notka:
W wielkanocnym butiku będziesz mogła nabyć pozostałe kolory odblokowanych elementów.

Mały dodatek

Jeżeli uda ci się odblokować wszystkie pola na planszy, to otrzymasz prezent niespodziankę!

Priya: Dlatego jestem w pełni gotowa dać szansę Ninette, jeżeli poprawnie odpowiesz na moje pytanie. Jak stworzono czekoladę blond?
A. Wykorzystano skrupulatną recepturę i wymieszano białą czekoladę z karmelem.
B. Wykorzystano nowy rodzaj ziaren kakaowych.
C. To był wypadek kulinarny.Rayan: Jednak to prowadzi mnie do mojego pytania, czy wiesz, jaka jest główna różnica między białą czekoladą a jej towarzyszami: czarną i mleczną czekoladą?
A. Biała czekolada nie zawiera pasty kakaowej.
B. Biała czekolada nie zawiera masła kakaowego.
C. Biała czekolada nie zawiera cukru. ♥ Nataniel: Jestem trochę jak szef tej grupy, to ja jestem najsilniejszy. Skoro o tym mówimy, wiesz która z czarnych czekolad jest najmocniejsza?
A. Powiedziałabym, że czarna czekolada o zawartości 85% kakao.
B. Powiedziałabym, że czarna czekolada o zawartości 99% kakao.
C. Powiedziałabym, że czarna czekolada o zawartości 100% kakao.Hyun: Nasza rodzina ostatnio się powiększyła, gdy przybyła intendentka czekolady blond. Od tamtej pory jest nas nieparzysta liczba osób, to trochę szkoda... Myślisz, że szósty intendent czekolady mógłby kiedyś do nas dołączyć?
A. Może intendent masła czekoladowego?
B. Może intendent różowej czekolady?
C. Może intendent różowej czekolady paufer? ♥ Kastiel: Różnię się od pozostałych intendentów. Mam to dodatkowe coś, co nazywa się "pralina". Wiesz, co to jest?
A. Oczywiście! To masa, która składa się z cukru, migdałów i orzechów laskowych.
B. Oczywiście! To masa, która składa się z cukru, orzechów laskowych i nerkowców.
C. Oczywiście! To masa, która składa się z cukru, orzechów laskowych i karmelu. ♥ Priya: Mogłabyś mi powiedzieć, co między criollo, calorino i trinitario nie jest ziarnem kakaowca?
A. Criollo nie jest ziarnem kakaowca.
B. Calorino nie jest ziarnem kakaowca.
C. Trinitario nie jest ziarnem kakaowca. ♥ Kastiel: A więc, Sucrette, cieszysz się, że widzisz wszystkich w pracy? A mamy wiele do zrobienia! Czy wiesz, ile kilogramów czekolady spożywa przeciętny Polak w ciągu roku?
A. Ha ha, jestem pewna, że je około 3 kilogramy czekolady na rok!
B. Ha ha, jestem pewna, że je około 6 kilogramów czekolady na rok!
C. Ha ha, jestem pewna, że je około 12 kilogramów czekolady na rok! ♥ Nataniel: Dlatego postanowiłem, że to będzie moje tegoroczne wyzwanie: sprawić, aby dzieci pokochały gorzką czekoladę! Myślałem o tym, aby połączyć czarną czekoladę z owocami i dzięki temu dodać jej trochę słodyczy. Masz jakieś sugestie?
A. Możesz połączyć czarną czekoladę z imbirem!
B. Możesz połączyć czarną czekoladę z truskawkami!
C. Możesz połączyć czarną czekoladę z kawałkami ciasteczek!Hyun: Co nieoczekiwanego można by połączyć z mleczną czekoladą?
A. Mógłbyś spróbować połączyć mleczną czekoladę z... roślinami!
B. Mógłbyś spróbować połączyć mleczną czekoladę z... karmelem z masłem solonym!
C. Mógłbyś spróbować połączyć mleczną czekoladę ze... strzelającym cukrem! ♥ Rayan: ...Zawiera drobne substancje, które mogą przyczynić się do tego zjawiska. Czy wiesz jakie?
A. Czekolada zawiera endorfinę, hormon szczęścia.
B. Czekolada zawiera epinefrynę, hormon szczęścia.
C. Czekolada zawiera fenyloetyloaminę, hormon szczęścia.

Księżniczka Ninette
Priya - Intendentka Blond Czekolady
Kastiel - Intendent Pralinowej Czekolady
Nataniel - Intendent Czarnej Czekolady
Rayan - Intendent Białej Czekolady
Hyun - Intendent Mlecznej Czekolady

Bonusowy etap - otwórz oczy zbierz to, co się świeci
Zlotejajko.png
Podczas swoich poszukiwań i podczas gry będziesz mogła zdobyć złote pisanki. Zbierz je, aby odblokować elementy czwartego stroju!

Odkryj wszystkie pola na planszy, aby odblokować ekskluzywną ilustrację!

W2019.jpg