Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Króliczek Wielkanocny wyszedł na spacer i będzie się przechadzać po Słodkim Flircie od 28 marca od 11:00 do 5 kwietnia do 23:59!

W2018-baner.png

W2018 - minigra1.png

Każdego dnia spróbuj zdobyć jak najwięcej pisanek, aby wymienić je na kostki do gry. Dzięki nim będziesz mogła przesuwać pionek na planszy. Event działa na podobnej zasadzie jak Event Wielkanocny 2017.

W2018 - minigra2.png
W2018 - kostka.gif
Pod każdym polem kryje się element stroju dla ciebie, dla twojej koleżanki albo opcja “zagraj ponownie”. Gdy dojdziesz do końca planszy, będziesz mogła zacząć grę od początku, aby odblokować brakujące pola planszy. Przy kolejnej turze pola, które odblokowałaś nie są już brane pod uwagę.

Dodatkowy rzut kostką kosztuje 20 PA.

W2018 - minigra3.png

Jajka są ukryte na różnych stronach gry (oprócz forum). Najwięcej znajdziesz ich przeszukując swoje mieszkanie. Co godzinę na stronie pojawi się 1 nowa pisanka, do maksymalnie 12 pisanek jednocześnie. Za każdym razem, kiedy zgromadzisz 6 jajek, będziesz mogła je wymienić na rzut kostką na stronie eventu.

W2018 - minigra4.png

Podczas wielkanocnego eventu możesz zdobyć 4 stroje (30 elementów):
- 3 “zwykłe” stroje (24 elementy)
- 1 ekskluzywny strój (6 elementów)

W2018 Araucana Egg.png
W2018 Bohemian.png
W2018 Spring Showers.png

Podaruj koleżankom elementy ekskluzywnego stroju. Elementy są do odblokowania na planszy gry.
Aby wysłać strój koleżance:
- kliknij na ikonę “prezent” na stronie eventu
- kliknij na przedmiot, który chcesz wysłać
- wpisz pseudonim koleżanki i kliknij na “wyślij”

Za każdym razem, gdy otrzymasz prezent od koleżanki, będziesz mogła znaleźć jego deklinacje w butiku wielkanocnym. Oczywiście mogą same ci wysłać inne deklinacje, jeżeli będą miały na to ochotę!

W2018 Zajączek wielkanocny.png

Możesz odblokować 1 ilustrację, która składa się z 6 fragmentów.

W2018-yellow.jpeg