V2019 banner.jpg


W tym sezonie miłość wisi w powietrzu… U ciebie też! Z okazji Walentynek ciocia podarowała ci piękny kwiatek, który wymaga miłości i opieki.

Od 11 lutego od 11h15 do 17 lutego do 23h59 odpowiednio się nim zajmuj, aby zakwitł!

Roślina, która zakwitła...

Roślinami trzeba się opiekować! Każdego dnia będziesz mieć 5 misji do wykonania. Za każdą zaliczoną misję otrzymasz śliczny kwiatek, który będziesz mogła podarować swojemu ulubionemu flirtowi.

Uwaga!
Musisz zebrać 6 kwiatków tego samego koloru dla każdego flirtu. Jeżeli chcesz szybciej zdobyć nowe kwiatki, możesz je kupić za kilka PA.

Instrukcja

V2019 Instruckja.png

Wstępnie

Naszym zadaniem podczas nieobecności Titi jest zajmowanie się jej kwiatkiem. Codziennie mamy do wykonania 5 misji różnego rodzaju.

V2019Kwiatek Titi.png

Misja 1

Pierwszą misją jest zebranie w czasie 40 sekund odpowiedniej ilości czystych kropel deszczu do konewki. Jeśli w wyznaczonym czasie uda nam się napełnić konewkę, dostaniemy V2019Kwiatek - misja zaliczona.png.

Jeśli jednak nam się to nie uda, nie będziemy mieć możliwości wrócenia do zadania tego samego dnia. W kolumnie zdobytych kwiatków, widnieć będzie V2019Kwiatek - misja niezaliczona.png.

V2019Mini-gra konewka1.png
V2019Mini-gra konewka2.png

Misja 2

W kolejnym zadaniu musimy kupić nawóz dla roślinki. Kosztuje nas on 5 Golds-ikona.png.

Misja 3

Podczas trzeciej misji musimy odnaleźć słońce. Pojawi się ono losowo na jednej ze stron gry.

V2019Słońce.png

Misja 4

W czwartej misji musimy porozmawiać z kwiatkiem.


A. Niech się zastanowię, może... Roza!
B. Niech się zastanowię, może... Groota!
C. Niech się zastanowię, może... Mavrica!


A. Mogę ci zaproponować “Here comes the sun”.
B. Mogę ci zaproponować “Dead Flowers”.
C. Mogę ci zaproponować “The poison”.


A. Znalazła cię w innym świecie!
B. Porwała cię!
C. Robiła na tobie eksperymenty!


A. Przesadzę cię!
B. Umyję cię!
C. Wezmę od ciebie sadzonkę!


A. Wybrałam... "Calineczkę"!
B. Wybrałam... "Jasia i magiczną fasolę"!
C. Wybrałam... "Małego Księcia"!


A. Co sądzisz o chryzantemach?
B. Co sądzisz o tulipanach?
C. Co sądzisz o miłkach?


A. Chciałabym Ci podarować kolorową wstążkę.
B. Chciałabym Ci podarować spray z brokatem.
C. Chciałabym Ci podarować automatyczny spryskiwacz wody.

Misja 5

Naszego kwiatka zaatakowały mszyce. W tym zadaniu mamy pół minuty na usunięcie 35 mszyc. Dokonujemy tego poprzez kliknięcie.

V2019Mini-gra mszyce1.png
V2019Mini-gra mszyce2.png

Uwaga!
Strój Kwiaciarka można było uzyskać wyłącznie przy zakupie Punkty Akcji -ikona.png lub Golds-ikona.png w banku.

V2019 Flirty.png

Każda z postaci musi otrzymać sześć róż w przeznaczonym jej kolorze. Gdy uzbierasz komplet dla flirtu, zostanie odblokowana ilustracja oraz prezent od danego bohatera.

Kastiel

Kastiel przyjmuje róże w czerwonym kolorze: V2019Róża - Kas.png.
Etapy ilustracji:

V2019Ilu Kastiel - etap1.jpg V2019Ilu Kastiel - etap2.jpg V2019Ilu Kastiel - etap3.jpg

V2019Ilu Kastiel - etap4.jpg V2019Ilu Kastiel - etap5.jpg V2019Ilu Kastiel - etap6.jpg

Hyun

Hyun przyjmuje róże w białym kolorze: V2019Róża - Hyun.png.
Etapy ilustracji:

V2019Ilu Hyun - etap1.jpg V2019Ilu Hyun - etap2.jpg V2019Ilu Hyun - etap3.jpg

V2019Ilu Hyun - etap4.jpg V2019Ilu Hyun - etap5.jpg V2019Ilu Hyun - etap6.jpg

Nataniel

Nataniel przyjmuje róże w czarnym kolorze: V2019Róża - Nat.png.
Etapy ilustracji:

V2019Ilu Nataniel - etap1.jpg V2019Ilu Nataniel - etap2.jpg V2019Ilu Nataniel - etap3.jpg

V2019Ilu Nataniel - etap4.jpg V2019Ilu Nataniel - etap5.jpg V2019Ilu Nataniel - etap6.jpg

Priya

Priya przyjmuje róże w pomarańczowym kolorze: V2019Róża - Priya.png.
Etapy ilustracji:

V2019Ilu Priya - etap1.jpg V2019Ilu Priya - etap2.jpg V2019Ilu Priya - etap3.jpg

V2019Ilu Priya - etap4.jpg V2019Ilu Priya - etap5.jpg V2019Ilu Priya - etap6.jpg

Rayan

Rayan przyjmuje róże w niebieskim kolorze: V2019Róża - Rayan.png.
Etapy ilustracji:

V2019Ilu Rayan - etap1.jpg V2019Ilu Rayan - etap2.jpg V2019Ilu Rayan - etap3.jpg

V2019Ilu Rayan - etap4.jpg V2019Ilu Rayan - etap5.jpg V2019Ilu Rayan - etap6.jpg

Dzięki każdemu kwiatkowi odblokujesz fragment walentynkowej ilustracji.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.