V2018 - baner.png

Zatańcz ze swoim partnerem romantyczny taniec! W tym celu wystarczy, że klikniesz na kolorowe kółka w odpowiedniej chwili. Macie do wyboru 5 uroczych partnerów, których świetnie znacie: Kentina, Armina, Lysandra, Kastiela i Nataniela. Musicie zaliczyć taniec 6 razy z każdym chłopakiem, aby odblokować bonus.

V2018 - minigra3.png

V2018 - minigra2.png

Kliknij na kółka w podanej kolejności i rytmie muzyki. Im bardziej twoje kliknięcia będą zsynchronizowane, to znaczy gdy okrąg znajdzie się na kolorowym kółku, tym zdobędziesz więcej punktów.

Aby wygrać partię i zdobyć element stroju, musisz zaliczyć zadanie na co najmniej 60%. Każdy poziom trwa około 30 sekund.

V2018 - minigra1.png
!! UWAGA !!
Podgłośnij dźwięk, aby zagrać w jak najlepszych warunkach! Muzyka wskazuje ci rytm, do którego będziesz musiała klikać.


Po zakończeniu wszystkich mini-gier możesz udać się do butiki w celu dokupienia innych kompilacji stroju.

V2018 - minigra4.png

Za każdy zaliczony taniec otrzymujesz nowy element stroju. Możesz odblokować 5 strojów. Każdy strój składa się z 6 elementów. Możesz wybrać kolor przedmiotu, który zostanie dodany do twojej garderoby. Pozostałe deklinacje znajdziesz w butiku.

V2018 - ubrania.png

Za każdym razem, gdy podbijesz serce chłopaka, otrzymasz fragment ilustracji. Musisz zdobyć 5 fragmentów, aby odblokować ilustrację!

V2018.jpg


Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.