Wiki Słodki Flirt
Advertisement
Wiki Słodki Flirt

Episode 7.png

Odcinek na francuskiej wersji gry miał premierę 19.07.2011r.
Odcinek na polskiej wersji gry miał premierę 19.04.2012r.

Piżama Party

Ilość PA potrzebna do ukończenia odcinka: ok. 540 Punkty Akcji -ikona.png

By odblokować zadanie musisz spotkać się z Melanią (jest w pokoju gospodarzy).

  • Idź do liceum i znajdź sobie jakieś zajęcie

Musisz spotkać się z Violettą, jednak za pierwszym razem nie dowiemy się co ją gryzie.

UWAGA!
Jeżeli chcesz zachować dla siebie maskotkę Violetty, musisz znaleźć ją zanim ona Ci o niej powie!
  • Spotkaj się z Violettą, w razie, gdyby naprawdę miała problem

Spotkaj się z nią jeszcze raz.

Można ją znaleźć w trzech różnych miejscach: w sali A, w pokoju gospodarzy, albo na końcu korytarza. Zanim będziesz mogła oddać maskotkę Violetcie, będziesz musiała wpaść na Amber i jej koleżanki.

  • Znajdź pomysł na prezent dla Melanii

Spotkaj się z Iris, ona podpowie ci co kupić.

  • Kup na bazarze płytę Stars from Nightmare i wróć do szkoły

Płytę kupisz na bazarze za 4Golds-ikona.png.
Teraz wróć do liceum w celu odblokowania kolejnego zadania.

  • Kup komplet chińskiej lub truskawkowej piżamy (koszulka i spodnie), wróć do liceum i odblokuj nowe zadanie

Tu masz wybór, możesz kupić:
- komplet zielonej, chińskiej piżamy (Razem 55Golds-ikona.png) (koszulka 25Golds-ikona.png i spodnie 30Golds-ikona.png)
lub
- komplet truskawkowej piżamy (Razem 65Golds-ikona.png) (koszulka 30Golds-ikona.png i spodnie 35Golds-ikona.png)

Wróć na korytarz, Violetta przyjdzie z tobą porozmawiać. Jeżeli zechcesz jej pomóc, to odblokujesz nowe zadanie:

  • Kup sobie maskotkę na piżama party u Melanii, a potem spotkaj się z Violettą

Jeżeli nie chcesz jej pomagać to odmów i poszukaj Melanii.
Jeżeli chcesz dostać białego misia, to radziłabym się zastanowić nad wyborem maskotki (maskotka ChiNoMimi).

  • Porozmawiaj z Melanią, aby cię zaprowadziła do siebie do domu

Melanię znajdziesz w pokoju gospodarzy/korytarzu
Kiedy będziesz już w jej domu, to pozwiedzaj go, po czym wróć do pokoju.

Musisz wrócić do liceum i zajrzeć na koniec korytarza.

  • Dowiedz się, dlaczego przekąski, które kupiła Melania zniknęły z jej szafki

Musisz porozmawiać z Natanielem, a potem z Amber.

  • Kup coś do jedzenia na imprezę u Melanii i wróć do liceum, aby odblokować nowe zadanie

Idź na bazar przez panel gry i kup znajdujące się tam przekąski (5 Golds-ikona.png)

  • Przebierz się w piżamę i spotkaj się z Melalnią, aby móc zacząć imprezę

Od tego wyboru zależy co stanie się później w grze, gdyż Klementyna to wypapla :P

Gdy piżama party się skończy, wrócisz do liceum i odblokujesz 3 zadania:
(Po imprezie możesz też wstąpić do ogrodu, jeżeli jesteś w posiadaniu pewnego zdjęcia, Violetta z chęcią ci je oprawi)

  • Pogadaj z Natanielem o tym, co usłyszałaś podczas piżama party
  • Pogadaj z Kastielem o tym, co usłyszałaś podczas piżama party
  • Pogadaj z Lysandrem o tym, co usłyszałaś podczas piżama party

Lysandra znajdziesz na klatce schodowej, ale pojawi się on tam wtedy, jeżeli wcześniej gadałaś z Natanielem i Kastielem.

Następnie musisz porozmawiać z Amber, a potem poszukać Nataniela, aby odblokować nowe zadanie.

  • Pogadaj z Melanią o Natanielu

Melania wróciła już do domu. To Iris udzieli ci nowych informacji (znajdziesz ją w klasie).

Teraz musisz poprosić Peggy, żeby wpuściła cię do pokoju nauczycielskiego. Musisz porozmawiać z nią kilka razy zanim w końcu zgodzi się ci pomóc.

  • Pogadaj z Natanielem

W zależności od twojego lovometru o wszystkim opowie ci Nataniel lub Kastiel.

Koniec odcinka

  • Podczas pidżama party zostaniemy zapytane, który spośród chłopców najbardziej nam się podoba: Nataniel, Lysander, Kastiel lub Ken.

Możemy powiedzieć lub nie, jak chcemy. Jeśli nie powiemy, nic się nie stanie. Jeśli jednak powiemy, to Amber o wszystkim się dowie, przez co dojdzie do kłótni. Amber wszystko powie wybrankowi naszego serca.
Straszne prawda? Ale nie do końca.

    • Lysander nawet nie będzie chciał jej słuchać,
    • Nataniel mówi nam, że jej nie uwierzył, ale daje do zrozumienia, że chciałby aby to była prawda,
    • Kastiel... - cytat "Nie potrzebuję jej pomocy, aby wiedzieć, że mnie lubisz. Nie jestem ślepy."

Same decydujcie co zrobić :P

Ceny po aktualizacji:
Album dla Melanii - 4 Golds-ikona.png
Przekąski - 5 Golds-ikona.png
Maskotka szczeniak - 4 Golds-ikona.png
Maskotka tajemniczy kot - 6 Golds-ikona.png
Maskotka kosmita - 3 Golds-ikona.png
Maskotka Chinomimi - 4 Golds-ikona.png
Maskotka królik pirat - 5 Golds-ikona.png

Odc. 7 Zaproszenia.png Prezent dla Melani.png Przedmioty - 1.jpg Szczeniak.jpg Kot.jpg Kosmita.jpg Chinomimi.jpg Królik.jpg

Ceny po aktualizacji:
Zielona chińska piżama - 55 Golds-ikona.png (spodnie 30 Golds-ikona.png i koszulka 25 Golds-ikona.png)
Truskawkowa piżama - 65 Golds-ikona.png (spodnie 35 Golds-ikona.png i koszulka 30 Golds-ikona.png)

L7Stroje.png