SFLL Episode 0.jpg

Odcinek demonstracyjny, przez który musiała przejść każda z nas zaczynając przygodę ze Słodkim Flirtem Love Life.
Naszym przewodnikiem jest Titi, która krok po kroku tłumaczy nam zasady działania gry.

Intro

Mieszkasz teraz w mieście z miłością swojego życia i spotkałaś Agatę na swojej drodze! Odkryj razem z nią zasady gry!

Na początku dokonujemy wyboru naszego WS: SFLL Wybór WS.png

Następnie Titi wyjaśnia nam zasady gry (możemy pominąć samouczek):

Punkty Akcji (PA)

Punkty Akcji służą do odblokowania nowych dialogów w grze.

Możesz sprawdzić liczbę swoich PA na górze ekranu. Otrzymujesz 20 Punkty Akcji -ikona.png każdego dnia w momencie zalogowania do gry.

Kiedy PA się skończą, masz dwie możliwości:
1. Poczekaj do jutra: Każdego dnia podczas logowania otrzymujesz 5 goldów i 20 nowych punktów akcji.
2. Bank: W banku możesz kupić dodatkowe punkty akcji i wirtualne pieniądze.

  • Dołącz do Agaty przed parkiem.

Kierujemy się przed wejście do parku, gdzie Titi tłumaczy nam działanie lovometru i goldsów:

Wskaźnik lovometru

Lovometr.png
Po prawej stronie ekranu znajduje się wskaźnik nazywany lovometrem. Wartości na tym wskaźniku mogą wzrastać jak i maleć wskutek naszych wyborów w grze jak i wyboru odpowiedzi podczas rozmów. Im większa wartość, tym bardziej dana postać cię ceni. I na odwrót, im mniej punktów na lovometrze, tym mniejsze zainteresowanie tobą przejawia ta osoba.

Golds

Golds to nasze wirtualne pieniądze potrzebne do kupowania ubrań oraz przedmiotów niezbędnych do wykonania misji.

Ilość naszych środków sprawdzamy podobnie jak ilość PA.
Dziennie dostajemy 5 Golds-ikona.png.
Goldsy można kupić w banku tak samo jak Punkty Akcji.

Rozgrywka

W każdym odcinku będziesz musiała nabyć odpowiedni strój oraz wybierać odpowiednie dialogi, które pozwolą ci na zdobycie ilustracji z twoim wybrankiem serca. Różne warianty kolorystyczne swojego stroju znajdziesz w butiku, gdy ukończysz odcinek.

Replaye

Masz możliwość ponownego rozegrania tych samych odcinków. W tym celu masz do dyspozycji dwie opcje:
1. Replay Historia: możesz ponownie odegrać dany odcinek, a twoje decyzje zostaną uwzględnione w dalszej części scenariusza. Musisz zagrać jeszcze raz we wszystkie kolejne odcinki, które występują po wybranym przez ciebie odcinku, ponieważ każda zmiana w scenariuszu wpłynie na dalszy bieg historii.
2. Wolny Replay: możesz zagrać jeszcze raz w dowolny odcinek, bez zmiany scenariusza. To właśnie tej funkcji musisz użyć, jeżeli chcesz odblokować inne zakończenia danego odcinka lub spróbować znaleźć ukryte przedmioty.

SFLL Odcinek 0 - Naszyjnik Titi.png
  • Znajdź naszyjnik Agaty.

Idziemy do parku. Naszyjnik leży na ziemi obok ławki.

  • Wróć na spotkanie z Titi.

Wracamy przed wejście do parku. Titi daje nam naszyjnik w prezencie i przy okazji mówi, że wszystkie ubrania oraz akcesoria znajdziemy w swojej szafie, która znajduje się w zakładce "Moje Mieszkanie".

Wróżka

W każdym odcinku mamy szansę spotkać wróżkę Titi. Może ona podarować nam unikalne przedmioty, których nie znajdziemy nigdzie indziej.

Na koniec samouczka dostajemy 100 Punkty Akcji -ikona.png i możemy rozpocząć pierwszy odcinek.