FANDOM

Opis

SF Love Life logo

Słodki Flirt - Love Life to francuska otome game stworzona i rozpowszechniona przez Beemoov, studio gier wirtualnych z siedzibą w Nantes (44). Intryga tej darmowej gry rozgrywa się trzy lata po ukończeniu studiów.

Między miłością, przyjaźnią i pracą, twoje dorosłe życie będzie pełne niespodzianek! Odkryj swoją historię w tej francuskiej grze o randkach.

Trailer

Słodki Flirt - Love Life Oficjalny Trailer

Postacie

Rayan Zaidi to twój były wykładowca sztuki współczesnej na Akademii Anteros. Mówi o sztuce z charyzmą i w sposób, który wyprowadza z równowagi... Zawsze udziela dobrych rad i jest wielkim wsparciem...

Znacie się od czasów liceum. Priya chce zostać wybitną adwokatką, zawsze o tym marzyła. Jej zmysł perswazji może wyprowadzać z równowagi, a jej urok nie pozostawia nikogo obojętnym.

Kastiel jest teraz sławnym piosenkarzem grupy Crowstorm. Pomiędzy trasami koncertowymi, promocją swojego zespołu i komponowaniem do albumu, prowadzi zawrotne życie. Nie zmienił się i dalej ciężko się do niego zbliżyć... Ale za tą zuchwałością kryje się wrażliwy człowiek, gotowy za wszelką cenę chronić to, co dla niego ważne.

Hyun jest community managerem w różnych firmach, ale zawsze ma czas, aby pomóc z reklamą galerii lub zarządzać wizerunkiem Crowstorm, grupy Kastiela. Zapobiegawczy i uważny, to osoba godna zaufania, na której można się oprzeć.

Nataniel przeszedł wyboistą drogę... Postanowił odstawić na bok swoją mroczną stronę i skupić się na swojej przyszłości... Dzisiaj jest początkującym inspektorem policji. Dalej jest uzależniony od adrenaliny i jest zdeterminowany, aby prowadzić niezwykłe życie.

Na świecie

Podobnie jak poprzednia wersja, Słodki Flirt Love Life również dostępny jest w wielu językach.
Oprócz francuskiego oryginału ("Amour Sucré Love Life") istnieje także wersja:

Mobilna aplikacja

Mobilny SFLL - baner
Ikona aplikacji SFLL
Aplikację możesz pobrać na system IOS, Android oraz Windows Phone: