Wiki Słodki Flirt
Advertisement
Wiki Słodki Flirt

Opis

Slodki-flirt-alternate-life.png

Słodki Flirt - Alternate Life to francuska otome game stworzona i rozpowszechniona przez Beemoov, studio gier wirtualnych z siedzibą w Nantes (44). Jest to miniseria, która rozgrywa się w równoległym świecie do Uniwersytetu, w którym nie straciliśmy kontaktu ze starym wybrankiem serca.

Na razie dostępne będą 4 odcinki z Lysandrem. Jeżeli seria okaże się popularna, pojawią się także odcinki z Arminem oraz Kentinem.
Ubrania z Uniwersytetu są dostępne dla Su z tej wersji gry.

Trailer

Postacie

Lysander nie zmienił się zbytnio od czasów liceum. Wygląda na to, że wiejskie powietrze dobrze mu zrobiło i czuje się spełniony. Dziś jest bardziej otwarty i rozmowny, ale zachował tę nutkę tajemniczości, która tak dobrze go charakteryzuje. Jego dobre maniery i urok również go nie opuściły. Zawsze będzie spostrzegawczy i uważny.

Kentin przeszedł długą drogę od szkoły średniej. Wyrósł, stał się bardziej umięśniony, ale przede wszystkim dojrzał. Nieśmiały i niepewny siebie młody chłopak zdecydowanie ustąpił miejsca spełnionemu młodemu człowiekowi. Żyje w zgodzie z samym sobą i pozostaje głęboko życzliwym, troskliwym, serdecznym mężczyzną.

Na świecie

Podobnie jak reszta gier z serii Słodki Flirt, Słodki Flirt Alternate Life również dostępny jest w wielu językach.

Oprócz francuskiego oryginału ("Amour Sucré Alternate Life") istnieje także wersja:

  • amerykańska ("My Candy Love Alternate Life")
  • portugalska ("Amor Doce Alternate Life")
  • hiszpańska ("Corazón de Melón Vida Alternativa")
  • polska ("Słodki Flirt Alternate Life")
  • niemiecka ("Sweet Amoris Ein Anderes Leben")
  • włoska ("Dolce Flirt Un'Altra Vita")
  • rosyjska ("Сладкий флирт АЛЬТЕРНАТИВА")
  • brytyjska ("Sweet Crush Alternate Life")
  • węgierska ("Csábításból jeles Párhuzamos élet")

Mobilna aplikacja

Mobile.png
Ikona aplikacji SFLL.png

Aplikację możesz pobrać na system IOS, Android oraz Windows Phone:

Advertisement