Wiki Słodki Flirt
Advertisement
Wiki Słodki Flirt

LE2020 banner.jpg

Japonia zawitała do parku na lato! Od 22 lipca od 11h00 do 10 sierpnia do 23h59, przyjdź na festiwal!

Odkrycia kulturowe

Podczas tego festiwalu będziesz mogła wypróbować 5 różnych stoisk. Przy okazji, wydaje się, że każdy flirt znalazł już stoisko, które mu odpowiada. Każdego dnia graj w różne mini-gry, aby zebrać jak najwięcej punktów w różnych wskaźnikach. Za każdym razem, gdy zapełnisz wskaźnik, otrzymasz ekskluzywny element stroju.

Notka od Titi:
Moja ulubiona mała siostrzenico! Byłaś już na japońskim festiwalu w mieście? Próbowałam wszystkich stoisk i jestem z siebie bardzo dumna! Udało mi się uzyskać doskonałe wyniki we wszystkich kategoriach! Jeśli chcesz szybciej zdobyć prezenty na tych stoiskach, na pewno będę mogła ci pomóc! :)
Notka:
Jeśli czujesz, że nie masz szczęścia, chcesz zmienić mini-grę lub chcesz zdobyć maksymalną liczbę punktów w mini-grze, będziesz mogła to zrobić za kilka PA.

Gdy skompletujesz dany wskaźnik, otrzymasz ekskluzywną ilustrację z wybranym flirtem. Kiedy wszystkie wskaźniki będą pełne, otrzymasz ostatni prezent, który zamknie festiwal!

Bonus

Za dokonanie pierwszego doładowania, otrzymasz festiwalowy strój Kitsune Ghost! Pozostałe kolory będą dostępne w butiku.

Instrukcja

LE2020 Instrukcja.png

Origami

Obserwacja jest hasłem przewodnim, jeśli chodzi o origami. To cecha, którą Priya szczególnie podziwia. Zobaczysz modele i będziesz musiała odnaleźć ich cienie!

Uwaga! Jeśli się pomylisz, stracisz jeden punkt.

LE2020 Origami.png

Wanage

W tej mini grze będą potrzebne zręczność i wytrwałość. Zasada jest prosta: rzucaj obręcze na słupki, które znajdują się przed tobą. Od ciebie zależy ocena siły i kierunku rzutu, aby osiągnąć najwyższy wynik i pokonać Kastiela!

LE2020 Wanage.png

Bon odori

W tej mini grze zapraszasz Nataniela do tradycyjnego tańca! Za pomocą myszki kliknij na wskazane miejsce, a następnie podążaj za okręgiem, odtwarzając kształty na ekranie. Wsłuchaj się w rytm muzyki!

LE2020 Bon Odori.png

Ikebana

W tej mini grze twoja pamięć jest wystawiona na próbę! Będziesz miała kilka sekund, aby zapamiętać proponowany układ kwiatowy i odtworzyć go w wyznaczonym czasie! Wybierz różne elementy klikając na nie, a następnie kliknij na "zatwierdź", aby przejść do następnego modelu.

Rayan radzi sobie w tym całkiem nieźle. Pokaż, co potrafisz!

LE2020 Ikebana.png

Koi poi

Hyun ma zamiar przetestować twoją zręczność w tej mini grze. Używając podbieraków, będziesz musiała złowić jak najwięcej ryb. Żeby to zrobić, trzeba będzie być uważnym! Kiedy ryba będzie przepływać pod jednym z podbieraków, kliknij na niego, aby ją złapać.

Nie martw się, to nie są prawdziwe ryby.

LE2020 Koi Poi.png

Advertisement