LE2019 banner.jpg

W końcu zaczęły się wakacje! Będziesz mogła cieszyć się piaskiem i oceanem podczas romantycznego weekendu w towarzystwie twojego flirtu!

Od 12 sierpnia od 11:00 do 11 września do 23:59, spędź miłe chwile nad morzem w doborowym towarzystwie!

Aktywny weekend LE2019 Lodzik.png

Podczas swojego wypadu będziesz mogła przeżyć ekskluzywną chwilę ze swoim flirtem. Ale weekend szybko mija, a ty chcesz jak najbardziej skorzystać z każdej aktywności!

Każdego dnia będzie na ciebie czekało nowe zadanie.

Notka:
Będziesz mogła wybrać pierwszą osobę, z którą spędzisz czas. Kolejne osoby będą ci przyznawane w sposób przypadkowy. Jeżeli szczęście nie będzie ci sprzyjało, będziesz mogła powtórzyć losowanie za kilka PA.

Będziesz mogła spędzić 4 dni z każdym flirtem. Każdego dnia otrzymasz nową misję! Jeżeli im pomożesz, będą wiedzieli, jak się odwdzięczyć. Za każde zaliczone spotkanie otrzymasz nowy element wakacyjnego stroju.

Notka:
Jeżeli nie zaliczysz dziennej misji lub nie będziesz chciała czekać do jutra, będziesz miała możliwość kontynuować grę za kilka PA.

Piękne wspomnienia LE2019 Muszelka.png

Czym byłyby wakacje bez pięknych wspomnień? Będziesz miała szansę zdobyć jedną ilustrację z każdym flirtem! Gdy wypełnisz wszystkie misje, będzie na ciebie czekał jeszcze jeden prezent, dzięki któremu uzupełnisz wakacyjny album!

Mamy lato, więc twoja sympatia zaprasza cię na romantyczny weekend na plaży! LE2019 Sparkles.png

Wybierz postać, z którą chcesz spędzić ten szczególny czas. Sama możesz zdecydować jedynie za pierwszym razem. Gdy weekend dobiegnie końca, kolejny twój towarzysz zostanie wybrany losowo. Będziesz jednak miała możliwość go zmienić w zamian za kilka Punkty Akcji -ikona.png. Losowanie zostanie wtedy uruchomione ponownie.

Misje LE2019 Lodzik.png

Każdego dnia wykonuj określone zadania. Wybieraj dobre odpowiedzi i ciesz się pięknymi chwilami w wyjątkowym towarzystwie.

Nagrody LE2019 Muszelka.png

Każda z osób towarzyszących podaruje ci letni strój składający się z 4 elementów! Koniec każdego romantycznego weekendu zostanie uwieczniony na niepowtarzalnej ilustracji. Event obejmuje pięć ilustracji do odblokowania.

Bank LE2019 Sparkles.png

Podczas trwania eventu, za pierwszy zakup w banku otrzymasz bonusowy strój. Wybierz swój ulubiony kolor, a pozostałe kolory będziesz mogła znaleźć w specjalnym butiku.