Wiki Słodki Flirt
Advertisement
Wiki Słodki Flirt

KA2020 banner.jpg

Notka od Titi:
Moja kochana! Przygotowałam dla ciebie kalendarz adwentowy… Powiedz mi, co o nim myślisz!

WYJĄTKOWY KALENDARZ

Aby odpowiednio rozpocząć grudzień, Agata przygotowała dla ciebie specjalny kalendarz adwentowy... Jest pełen niespodzianek, które przydadzą ci się później.

Znajdziesz więc w kalendarzu 5 typów okienek.

Okienka składniki

Obudziłaś się pewnego ranka z pomysłem, aby stworzyć świąteczne menu. Ale do stworzenia przepisów potrzebne są składniki, które będziesz mogła znaleźć w 6 okienkach!

Okienka żetony CBC

Składniki to jedna rzecz, ale do rozpoczęcia przepisu będziesz potrzebowała także kilku żetonów CBC. Dobrze się składa, kryją się w 6 okienkach!

Okienka przepisy

Czas wykazać się swoimi umiejętnościami kulinarnymi! Zaopatrzona w swoje żetony i składniki, będziesz miała okazję gotować 3 razy. Jeśli nie przegapisz ani jednego okienka, będziesz miała wszystko, czego trzeba, aby wypróbować swój przepis i stworzyć nowy składnik!

Okienka przedmioty

Leo pomógł twojej ukochanej ciotce wypełnić 8 okienek twojego kalendarza adwentowego elementami stroju Woolwool Cool!

Okienko niespodzianka

Będziesz musiała dojść do 24 okienka, aby odkryć, co się w nim kryje!

Notka:
Jeśli przegapisz jeden dzień, lub jeśli jesteś tak "cierpliwa" jak twoja ciotka, będziesz mogła otworzyć minione lub przyszłe okienka za dodatkowe PA.

Wszystko, co zbierzesz i stworzysz podczas tego eventu, bardzo przyda ci się podczas Świąt Bożego Narodzenia, ale na więcej informacji będziesz musiała poczekać do 23 grudnia!

PRZYJACIÓŁKA WILKÓW

Za dokonanie pierwszego doładowania podczas eventu, oprócz PA i Golds, otrzymasz strój Wolf Tamer!

Następnie pozostałe kolory znajdziesz w butiku.

Po dobrze wypełnionym Kalendarzu Adwentowym, czas na świąteczny wieczór w Cosy Bear Café!

Od 25 grudnia do 5 stycznia, przygotuj specjalne menu dla swoich gości, aby zadowolić ich podniebienia!

KA2020 banner2.jpg

ŚWIĄTECZNE COSY BEAR

Twoje menu będzie się składało z 5 nowych przepisów. Każdy jest inny i składa się ze składników, które będziesz musiała utworzyć.

KA2020 Świąteczne menu.png

Aby wykonać każdy przepis, będziesz musiała:

Zebrać żetony CBC

Będziesz mogła zbierać żetony CBC dzięki mini-grze Memory Bear Café, dostępnej trzy razy dziennie. Liczba żetonów, jaką zdobędziesz będzie zależała od twojego wyniku!

Notka:
Będziesz mogła zdobyć więcej żetonów za dodatkowe PA. Jeśli otworzyłaś wszystkie okienka w swoim Kalendarzu Adwentowym, powinnaś mieć zapas żetonów na dobry początek ;)

Zebrać podstawowe składniki

Będziesz mogła wymienić żetony na składniki, których będziesz potrzebować, aby rozpocząć gotowanie na stronie SKŁADNIKI.

Przetworzyć składniki

Gdy składniki będą gotowe i wybierzesz przepis w zakładce PRZEPISY, będziesz mogła zacząć przygotowania w KUCHNI!

Dzięki temu otrzymasz przetworzone składniki, które pozwolą na wykonanie nowych przepisów.

Notka:
Możesz gotować szybciej niż błyskawica i pominąć czas oczekiwania za dodatkowe żetony CBC lub PA.

Będziesz mieć do wykonania 5 unikalnych przepisów, dzięki którym będziesz mogła zdobyć elementy stroju Wintertide Barista.

Wykonać swój przepis

Gdy wszystkie składniki do twojego unikalnego przepisu będą gotowe, będziesz mogła go wykonać!

Gdy skończysz przepis, pojawi się on w menu i otrzymasz element stroju I am the Gift.

PRYWATNY WIECZÓR

Menu leży już na stole, a goście czekają już tylko na ciebie! Za wykonanie 5 nowych przepisów otrzymasz świąteczną ilustrację!

BONUS

Nie ukończyłaś Kalendarza adwentowego? Nie ma problemu, będzie dostępny podczas całego eventu!

Bonusowy strój Wolf Tamer pozostaje dostępny do 5 stycznia. Możesz go otrzymać za dokonanie pierwszego doładowania podczas eventu! Następnie pozostałe kolory będą dostępne w butiku.

Podstawowe składniki

Przetworzone składniki

Gotowe dania

G2020-skin1-purple-yellow.jpeg

Advertisement