Halloween 2018 - banner.jpeg

Od 24 października do 7 listopada pomóż Rozalii stworzyć przebrania na Halloween!

Akademia Anteros organizuje imprezę halloweenową! Przebranie jest obowiązkowe! Ale między wykładami i egzaminami, każdy zostawił szukanie stroju na ostatnią chwilę... Rezultat: Roza została zasypana zamówieniami.

WARSZTATY KRAWIECKIE

Jak wiesz, Roza jest świetną krawcową, ale straciła inspirację… Ciężko jej znaleźć pomysły na przebrania! Ponadto, źle się zorganizowała… Zgubiła kilka rzeczy na miasteczku akademickim i zapomniała kupić niezbędne przybory do stworzenia strojów.

Każdego dnia pomóż swojej przyjaciółce i wykonaj jedno zadanie, aby skończyła stroje na czas!

Uwaga!
Dopóki nie wykonasz misji w trakcie, nie będziesz mogła przejść do następnej. Jeżeli jesteś w dobrym nastroju i masz ochotę pomóc Rozalii więcej niż jeden raz dziennie, będziesz miała możliwość odblokować nową misję za kilka PA.

Możecie skorzystać z eventu na stronie www i na aplikacji Android.

Halloweenowy event nie jest dostępny w systemie iOS.

INSTRUKCJA

2018-10-24.png

WSTĘPNIE

W trakcie tego eventu mamy ponownie okazję, aby zobaczyć Rozalię w roli krawcowej. Jako jej najlepsza przyjaciółka decydujemy się jej pomóc, kiedy ta ma za zadanie uszyć trzy stroje dla swoich koleżanek i pozwalamy (Yeleen również się na to zgodziła) tworzyć jej w naszym pokoju oraz służyć pomocną dłonią lub radą w potrzebie.

Event działa na zasadzie historyjki złożonej z paru dni, podczas których dostajemy TRZY RODZAJE MISJI:
I. Kupienie potrzebnych rzeczy dla Rozalii. (Ich cena oscyluje w granicach 10$)
II. Znaleźć zagubione przedmioty na stronach witryny.
III. Prawidłowo doradzić Rozie. (Dialogi)

Uwaga!
Jeśli zdecydujemy się przejść wydarzenie za jednym zamachem, będzie nas to kosztowało co najmniej 600PA.

MIEJSCA ZAGUBIONYCH RZECZY

CENTYMETR KRAWIECKI - znajdziemy go na stronie głównej.

H2018 screen 1.png

NAPARSTEK - znajdziemy go na stronie profilowej, na zdjęciu legitymacyjnym naszej postaci.

H2018 screen 2.png

SZPULKA - znajdziemy ją w pokoju pod łóżkiem.

H2018 screen 3.png

DIALOGI

Zła odpowiedź w dialogu powoduje blokadę i dopiero po czterech godzinach możemy ponownie udzielić odpowiedzi na to samo pytanie. Jeśli jednak jesteśmy niecierpliwi, to możemy wydać 50PA i od razu odblokować kolejną próbę.

ROZALIA

Och, Sucrette, skoro już tu jesteś, może mogłabyś mi udzielić kilku rad... Trochę się waham. Nie wiem,na czym się bazować, aby zacząć kostiumy dla dziewczyn...
A. Na ich osobowościach?
B. Na kultowych bohaterach z horrorów?
C. Na swoich gustach?

A. Myślę, że powinnyśmy pozwolić jej nosić, co sama sobie wybierze...
B. Myślę, że powinnyśmy skupić się na jej ekscentrycznej stronie...
C. Symulator życia, to bardzo inspirujące!

Dlatego pomyślałam, że przebranie Catgirl będzie jej pasować jak rękawiczka. Ale nie mam ochoty robić czegoś, co już wszyscy widzieli...
A. Musisz zrobić coś współczesnego!
B. Musisz zrobić coś charakterystycznego!
C. Musisz zrobić coś, czego nikt się nie spodziewa!

A. Ja zainspirowałabym się złą królową z Królewny Śnieżki!
B. Ja zainspirowałabym się złą czarownicą ze Śpiącej Królewny!
C. Ja zainspirowałabym się Urszulą z Małej Syrenki!

A. (Muszę podrzeć kabaretki Poppy, zasznurować jej buty, przykleić długie szpony do rękawiczek Anny, a krótkie do rękawiczek Charline.)
B. (Muszę przykleić długie szpony do rękawiczek Charline, krótkie do rękawiczek Poppy, zasznurować buty Anny i podrzeć jej kabaretki.)
C. (Muszę przykleić krótkie szpony do rękawiczek Anny, długie do rękawiczek Charline, zasznurować buty Poppy i podrzeć jej kabaretki.)

CHANI

Naprawdę? Nie jestem najlepsza w szyciu, ale ma dobre podstawy! Myślisz, że ja też mogłabym zaproponować jej swoją pomoc?
A. Oczywiście! Pójdź się z nią spotkać. Jestem pewna, że się ucieszy, jeśli będzie miała dodatkowe ręce do pomocy.
B. Czemu nie. Jeśli chcesz, możemy razem pójść ją o to zapytać.

C. Nie wydaje mi się, aby to był dobry pomysł...

Roza przygotowała dla ciebie 3 stroje na Halloween. Będziesz otrzymywać elementy strojów za każde wykonane zadanie! Za każdym razem, gdy skompletujesz cały strój, otrzymasz bonusowy prezent!

Wypełnij wszystkie zadania, które powierzy ci Rozalia, aby otrzymać ekskluzywną ilustrację!

H2018-skin1-purple-yellow.jpeg