FANDOM

Informacje

Chani

Tak jak ty, Chani jest studentką ostatniego roku historii sztuki. Jest bardzo dojrzała i umie nabierać dystansu do różnych wydarzeń. Jej ironiczne wypowiedzi często są bardzo zaskakujące. Uwielbia studiować i zgłębiać ekscentryczne dziedziny.

Mieszka w akademiku. Jej współlokatorka ma fioła na punkcie ekologii.

Poznajemy ją naszego pierwszego dnia na uniwersytecie. Zastajemy ją na korytarzu wydziału sztuki kiedy Yeleen obraża ją ze względu na jej styl ubierania się i przerywamy to nieprzyjemne wydarzenie stając w jej obronie.

W odcinku 3 dowiadujemy się, że jednym z jej ulubionych zespołów jest Dimmu Borgir.

W odcinku 4 proponuje nam pomoc w szybkim powtórzeniu materiału przed kolokwium ze sztuki starożytnej i średniowiecznej, o którym zapomnieliśmy. Przed testem "pomaga naszemu szczęściu" wsuwając nam do piórnika awenturyn, znany powszechnie jako kamień szczęścia.

W kolejnych odcinkach przyznaje się, że lubi próbować różnych nowych rzeczy, nawet tych niekoniecznie najbezpieczniejszych, takich jak eksplorowanie opuszczonych domów (urbex). W odcinku 7 proponuje Sucrette, że kiedyś zorganizuje dla nich taką eksplorację.

W odcinku 8 jest jedną z osób biorących udział w wieczorku w pokoju Hyuna i Morgana zorganizowanym w celu wspólnego pisania pracy magisterskiej. Dowiaduje się też wtedy o tym, że Su została zaatakowana po jej powrocie do miasta.

W odcinku 9 Chani podsuwa nam pomysł na wybranie lat 20. jako motywu gali charytatywnej, którą Su ma za zadanie zorganizować.
W dalszej części odcinka dowiadujemy się od Priyi, że zaprzyjaźniła się z Chani i że czasem chodzą razem na drinka.

Reakcje

Galeria

Ilustracja

W odcinku 9 jest do zdobycia ilustracja z Priyą i Chani, jednak nie może ona być tu wyświetlana, ponieważ narusza regulamin portalu FANDOM. Możesz ją zobaczyć klikając: TUTAJ.

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypFilipKierownik administracyjnyLuciaNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRafaelRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaFilipJubilerLekarzLuciaLuisPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly