FANDOM

Informacje
Art

Liceum

Jest wredną siostrą bliźniaczką Nataniela. Jej koleżankami są Li i Charlotte, z którymi bardzo rzadko się rozstaje, również Klementyna jest jej koleżanką-donosicielką. Jest strasznie rozpieszczona i niedojrzała. Każdy już ją poznał i zapewne ma jej dość.
Amber na każdym kroku próbuje nam dopiec. Zawsze się mści, jeżeli ktoś stanie jej na drodze. W ciągu różnych wydarzeń dowiadujemy się, że jest zakochana w Kastielu - na szczęście bez wzajemności. Z tego względu często prawi nam kazania, żebyśmy się do niego nie zbliżały, bo nas nie lubi, co my sobie w ogóle myślimy itd.
Zawsze możemy jej dokuczyć lecz nie wiemy jak to się skończy.

W odcinku 4 chcąc się na niej odegrać dowiadujemy się, że boi się pająków. Natomiast w odcinku 9 dostaje alergii od orzechów w lodzie, który dała jej Sucrette.

Chcąc odegrać się na Priyi, która odmówiła dołączenia do jej grupy, próbuje odciąć dziewczynie włosy, co jednak jej się nie udaje i to jej Priya psuje fryzurę.

Uniwersytet

Twój były największy wróg bardzo się zmienił przez ostatnie cztery lata. Opóźnione dojrzewanie w końcu otworzyło jej drzwi do świata mody. Dumna ze swojej wyjątkowej pracy, jest miła i wygląda na szczerze zadowoloną, że znowu cię spotkała.

Studiuje zaocznie anglistykę.

Po raz pierwszy spotykamy ją w odcinku 2 na Wydziale Sztuki kiedy idziemy na zajęcia. Przeprowadzamy z nią wtedy krótką rozmowę. Su jest w szoku widząc jej przemianę.

W odcinku 7 mówi nam, że została zatrudniona do wręczenia nagrody zwycięzcy zawodów surfingowych odbywających się na plaży.

W odcinku 14 dowiadujemy się, że cierpi na anoreksję i że trwa to już od dłuższego czasu.

W odcinku 16 mówi nam, że Nataniel dowiedział się, że niektórzy sprzedawcy narkotyków mają wiele klientek wśród modelek, z którymi ona przystaje i że kazał jej obiecać, że ona nigdy ich nie dotknie. Ale ona już tego próbowała i przez to okropnie pokłóciła się z bratem, który od tamtej pory postanowił wymieniać narkotyki na coś innego. Bał się o nią i nie chciał, żeby znowu coś brała.

W odcinku 19 dowiadujemy się od niej, że po zakończeniu studiów leci do specjalnego ośrodka na Karaibach leczyć się z anoreksji.

Reakcje (Uniwersytet)

Reakcje (Liceum)

Galeria

Postacie
Love Life
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyErykLeoMorgan
Dziewczyny ChaniKimNinaRozaliaSucretteYael
Inni DanGabinGustawIseulLeopoldynaMarinaRenataSteveThiaTitiZackary
Zwierzęta PancakeŚnieżka
Uniwersytet
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceCorneliaDziwny TypEun MiFilipJungKierownik administracyjnyLuciaNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRafaelRektorSibyllaTiti
Zwierzęta PancakeŚnieżka
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaFilipJubilerLekarzLuciaLuisPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly
Zwierzęta CookieCzarnyDemonKikiKotyRocketRudolfŚnieżka