FANDOM

Liceum

Jest nowym uczniem, którego spotykamy dopiero w odcinku 10, gdy poszukuje pokoju nauczycielskiego. To żywiołowy chłopak pełen życia, wyjątkowo radosny i czasem trochę dziecinny. Zdarza mu się być egoistycznym i bardzo zazdrosnym wobec swych przyjaciół i swojego brata bliźniaka, Armina. Niemniej jednak jest sympatycznym bohaterem, który lubi poznawać nowych ludzi i zawierać nowe przyjaźnie.

Jednym z jego ulubionych zajęć jest robienie zakupów w czyimś towarzystwie i łażenie po mieście.

W odcinku 12 dowiadujemy się od Armina o odmiennej orientacji seksualnej brata.

W grze pełni funkcję „męskiego przyjaciela" głównej bohaterki.

On i jego brat są adoptowani. Dzięki śledztwu Armina w odcinku 36 okazuje się, że jego biologiczni rodzice nie żyją. W kolejnym odcinku poznajemy jego biologicznego starszego brata, Evana.

Alexy'emu od początku podobał się Kentin, jednak ten nie odwzajemniał jego uczuć. Podczas balu w 39 odcinku zastaniemy go samego w klasie, gdzie ze złamanym sercem oznajmi nam, że wyznał Kentinowi miłość, ale ten go odrzucił ze względu na odmienną orientację (podobnie kiedyś Alexy postąpił w stosunku do Violetty).

W spin-offie "Magiczna kolacja" dowiadujemy się, że uwielbia malować paznokcie, jednak ze względu na obawę reakcji innych uczniów, maluje je tylko u stóp. Ponadto ma większą paletę kolorów lakierów od Rozalii.

Uniwersytet

To twój najlepszy przyjaciel. Z natury otwarty i figlarny, jest najlepszą osobą, która poprawi ci humor, gdy masz doła. Zazwyczaj jest bardzo wyluzowany, ale może stracić nad sobą panowanie, gdy coś osobiście go dotknie.

Studiuje socjologię.

Mieszka w akademiku.

Jest jedną z osób, które w odcinku 3 brały udział w imprezie zorganizowanej przez Su w jej pokoju w akademiku.

W odcinku 2 Alexy wyznaje, że podoba mu się Morgan. W odcinku 5 dowiadujemy się, że oficjalnie są już parą.

W odcinku 8 Rozalia odwiedza Su w ambulatorium po tym jak ta zemdlała i przynosi jej w prezencie brokatowe lakiery od chłopaka i ciasteczka w kształcie kotków, które wspólnie zrobili przyjaciółce. Dziewczyna mówi nam, że Alexy nie mógł przyjść, ponieważ miał ciężki dzień na uczelni.
W dalszej części odcinka jest jedną z osób biorących udział w wieczorku w pokoju Hyuna i Morgana zorganizowanym w celu wspólnego pisania pracy magisterskiej. Dowiaduje się też wtedy o tym, że Su została zaatakowana po jej powrocie do miasta.

Love Life

Alexy od czasów liceum jest siłą napędową waszej grupy. Możesz liczyć na to, że zaprowadzi cię na całonocne imprezy. Z natury jest przyjacielski i optymistyczny. Wydaje się, że ostatnio ciężej mu ogarnąć swoje życie. Na szczęście zawsze może liczyć na swoje dwie najlepsze przyjaciółki: Rozalię i ciebie!

Rekacje (Love Life)

Reakcje (Uniwersytet)

Reakcje (Liceum)

Galeria

Postacie
Love Life
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyErykLeoMorgan
Dziewczyny ChaniKimNinaRozaliaSucretteYael
Inni DanGabinGustawIseulLeopoldynaMarinaRenataSteveThiaTitiZackary
Zwierzęta PancakeŚnieżka
Uniwersytet
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceCorneliaDziwny TypEun MiFilipJungKierownik administracyjnyLuciaNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRafaelRektorSibyllaTiti
Zwierzęta PancakeŚnieżka
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaFilipJubilerLekarzLuciaLuisPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly
Zwierzęta CookieCzarnyDemonKikiKotyRocketRudolfŚnieżka

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Alexy

  • ALEXY I...

    76 wiadomości
    • dawno nie przewinal mi sie nigdzie tak niski poziom a-komunikacjiXDDDD poczynajac od powtarzajacych sie rzeczy typu ej patrzcie jestem wyjatko...
    • Up^  Eeee ... Przepraszam, bo może to zabrzmieć trochę nieuprzejmie, ale nie mam nic złego na myśli ... Lecz nie zrozumiałam poł...
  • Jak wyglądał Alexy przed farbowaniem

    37 wiadomości
    • Usolka napisał(a):10Keo10 napisał(a):NekoWarrior napisał(a):GhostLov napisał(a):By się sprawdzało znanym patentem Su: Idziemy na zakupy?...
    • wyglądał ja Armin XD to logiczne, są bliźniakami