Wiki Słodki Flirt
Advertisement
Wiki Słodki Flirt

ŚE2017 baner.png

Świąteczny Event pojawił się po ukończeniu Kalendarza Adwentowego 2017.

Rosa, Kim i Priya zostały twoimi świątecznymi muzami! Przygotujcie swoje dłuta! Zaczynamy konkurs na lodową rzeźbę. Event będzie trwać od poniedziałku 25 grudnia do niedzieli 7 stycznia do północy.

O CO CHODZI?

Rozgrzejcie swoje palce, bo w tym roku będziecie musiały się naklikać! Macie 30 sekund, aby kliknąć jak najwięcej razy na jedną z trzech lodowych brył. Za każdy odblokowany poziom otrzymasz nowy prezent!

Nowa darmowa partia gry jest dostępna co 4 godziny!

ŚE2017 - Mini gra 2.png

W czasie trwania wydarzenia zostaje zorganizowany konkurs na lodową rzeźbę. By ją wykonać, musimy zagrać w mini grę. Polega ona na kliknięciu jak największą ilość razy na lodową bryłę w ciągu 30 sekund. Przed każdą turą otrzymujemy wybór, nad którą rzeźbą chcemy pracować: Rozalii, Priyi, czy Kim.

ŚE2017 - Mini gra 3.png

Za dodatkowe 20$ możemy dokupić Bonusy, które będą działały przez jedną turę:

  • Dodatkowe 5 sekund doliczone do czasu klikania
  • Z każdą sekundą klikania doliczane jest jedno dodatkowe uderzenie kilofa
ŚE2017 - Mini gra 1.png

Ilość uderzeń kilofa będzie doliczana do licznika konkretnej dziewczyny. Im większy wynik na wskaźniku danej dziewczyny, tym więcej ubrań będziemy w stanie odblokować z konkretnego stroju. Co 200 uderzeń kilofa otrzymamy element stroju świątecznego, a jego deklinacje będą dostępne w butiku. W momencie, gdy licznik osiągnie swoją maksymalną wartość, zostanie odblokowany cały strój wraz z kawałkiem ilustracji.

ŚE2017 - Mini gra 4.png

W mini grę można zagrać kilka razy dziennie: jest dostępna co 4 godziny. Jeżeli nie chcemy czekać, możemy zagrać ponownie za 20PA lub możemy kupić uderzenia kilofa (5 uderzeń kilofa = 1 PA).

ŚE2017 - Mini gra 5.png

Po ukończeniu wszystkich rzeźb otrzymamy bonusowy strój oraz ilustrację.

ŚE2017 - Mini gra 6.png

Podczas Świątecznego Eventu mamy możliwość zdobycia 3 strojów poprzez mini grę oraz jednego bonusowego stroju.

Za każdym razem, gdy odblokujecie całą rzeźbę, otrzymacie fragment ilustracji. Ilustracja składa się z trzech fragmentów. Otrzymacie nowy fragment za każdym razem, gdy odblokujecie 10 poziom rzeźby. Musicie odblokować wszystkie trzy rzeźby, aby skompletować ilustrację.
ŚE2017 Ilustracja.jpg

Advertisement